Dag 1

Klockan är halv nio här på andra sidan jorden och jag och Víctor har haft en underbar dag som nu kommer att avslutas med chill hemma och planering av resten av min vistelse.
 
Fruksoten som Víctor gjorde iordning var nice och hade lite brunchkänsla.
 
 
Efter en duch drog vi till nyöppnade Café Lugo och drack en kaffe. Stället ligger mitt emot Starbucks men har en mysigare känsla och jag spanade in några belgiska våfflor som vi måste prova någon dag.
 
 
Vi satt på cafet någon timme och snackade om all möjligt samt kollade igenom ett häfte med rabattkuponger till olika restauranger. Sedan drog vi vidare till en park i området och spatserade runt, snacakde och betrakatade kineserna. Skönt med lite vår-/sommarkänsla också ;)
 
 
Middagen blev på en billig restaurang mitt emellan Víctors lägenhet och parken och just intill hans arbetsplats. Vi slog på stort och beställde in varsin pizza, en sallad och aloe- och limedirckor.
 
 
Nu ska jag gå och mysa med Víctor så hörs vi imorgon!

Kommentarer
Postat av: fraudfeeler

Härligt med alla bilder, keep up the good work.
Lite vårkänslor här också, även om mycket snön fortfarande är kvar.

2013-03-30 @ 21:19:41
URL: http://feelinglikeafraud.blogg.se
Postat av: Sofia

Mysdag! :D Hälsa Victor så mycket från mig!

2013-03-31 @ 16:35:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0