Utlänning

Det har gått ett tag sedan senaste inlägget. Vi har fortfarande inget internet i lägenheten utan använder oss tills vidare av någon annans :P Vi har det ganska bra här i Shanghai men vi har haft lite problem av diverse slag. Det mesta ska nog ordna upp sig till slut och vi har en positiv inställning.
 
Just nu sitter jag som sagt hemma och använder mig av någon annans internet. Vi har haft problem med duschen och toaletten så igår var en arbetare här tillsammans med vår landlord. Idag ska det komma en annan arbetare och fixa det sista. Vår landlord är redan här och jag har blivit instruerad av henne att hålla mig gömd bakom stängda dörrar. Igår hade det tydligen blivit mycket dyrare eftersom arbetaren såg att vi var utlänningar.. :S
 
Bild från Spanien i somras.

Kommentarer
Postat av: Modern

Missade jag dig på Skype idag? I morrn är jag själv så då kanske vi kan byta några ord. Kram!

2013-01-09 @ 00:19:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0