Fredagkväll

Nu är helgen äntligen snart här! Inte för att jag själv gör något på dagarna men på helgen är Víctor ledig och jag får sällskap. Hittills har vi inget speciellt planerat för helgen utan får se vad vi är sugna på. Det blir min sista helg här i Shanghai. Jag tror inte att jag kommer att sakna något härifrån förutom Víctor. Det klart att det finns mycket spännande, roligt och kanske framför allt billigt här men just nu är jag bara sugen på att vara hemma i Sverige.
 
Nu hoppas jag att Víctor kommer hem snart så att vi kan äta middag. Klockan är snart åtta och jag är riktigt hungrig. Jag tror dessutom att han skulle köpa med sig Oreo på vägen hem :D
 
En bild tagen från vårt fönster imorse:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0