Dag 6

Vi gick upp tidigt och åt frukost. Víctor åkte sedan för att hämta sina föräldrar och jag stannade kvar i lägenheten för att städa upp lite. Familjen Lanza kom tillbaka vid 10.30. De hade med sig en hel massa mat och andra presenter. jag fick en parfym - j'adore :)
 
 
Efter att all mat blivit uppackad tog vi med oss Victors föräldrar till det hotell de skulle bo på de två första nätterna innan jag åker hem. När de checkat in och kollat rummet gick vi och drack en kaffe. Efter kaffet och en snabbtitt och några inköp på mataffären ville Victors föräldrar vila så de gick tillbaka till hotellet och jag och Víctor gick hem till oss. Vi åt lite vattenmelon och vilade lite även vi. Vid 17.30 mötte vi upp igen och gick till en kinesisk restaurang. Victors föräldrar var inte vana att äta med pinnar med det gick riktigt bra för dem!
 
 
Efter middagen gick vi och drack te/åt glass på ett annat ställe och vid 21-21.30 ville Victors föräldrar gå tillbaka till hotellet. Jag och Víctor tog då metro in till people's Square för att gå till en bar, barbarossa, som låg mitt i parken i en lite "sjö". Vi tog en drink där och åkte sedan hem. Väl hemma provsmakade vi lite jamón och chorizo innan vi gick och lade oss. Mmmmm....
 

Kommentarer
Postat av: fraudfeeler

Wow! Nu snackar vi seriös införsel av livsmedel :-) Hälsa så mycket till Paloma och Esteban från mig och tacka för senast (hur man nu gör i Spanien).

2013-04-06 @ 01:25:22
Postat av: María

Hola! No me entero de nada... Por qué no ponéis algo en Español?

2013-04-06 @ 19:49:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0