Dag 5

Vi är i lägenheten för tillfället och Víctor tar sig en liten siesta. Under tiden passar jag på att göra ett inlägg om gårdagen.
 
Dagen började med att vi försov oss så Víctor hann inte med någon frukost. Jag fick alltså äta ensam:
 
 
På förmiddagen ägnade jag mig åt yoga och pilates. Till lunch åt vi på en av restaurangerna v ätit tidigare. Vi hade egentligen tänkt gå till en annan men den hade stängt så vi tog bara det som låg närmast till hands. Efter lunchen följde Víctor med mig till Burger King för att köpa en kaffe. Vi satte oss i solen och när Víctor var tvungen att gå tillbaka till jobbet satt jag kvar en stund:
 
 
 
Till middag blev det kinesiskt. Vi gick till en billig restaurang (30 sek/person) som serverade god mat. Vi beställde in fläskkött, aubergine, vårrullar och någon slags dricka, till vilken vi fick löjligt små "glas":
 
 
Vi hade egentligen tänkt åka in till centrum på kvällen för några drinkar och ladies night men jag kände mig inte helt 100 och Victors föräldrar skulle landa 7.55 morgonen därpå så vi bestämde oss för att ta det en annan dag istället.

Kommentarer
Postat av: FraudFeeler

Tyvär är det inte riktigt samma lockande utomhustemperatur för kaffe här :-(
Lyllo!

2013-04-04 @ 16:13:41
URL: http://feelinglikeafraud.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0