Dag 4

 
Efter gemensam frukost gick jag och la mig en stund till. När jag vaknade till tog jag det lugnt hemma innan det var dags att förbereda lunchen:
 
 
Till efterrätt gick vi till Café Lugo och drack kaffe. De har väldigt gott kaffe där men jag fortsätter att spana in de belgiska våfflorna. Imorgon när vi har hämtat Victors föräldrar på flygplatsen kanske vi slår till! Senare under eftermiddagen gjorde jag ett nytt försök till en löptur. Jag promenerade i rask takt bort till parken som uppvärmning. Denna gång hade jag med mig pengar och blev insläppt. Det var riktigt härligt att få röra på benen även om det var jobbigt också. Jag är inte van att springa utomhus efter att bara ha sprungit på löpband under vintern och luften i Shanghai är väldigt dålig. När jag var klar stretchade jag lite och gick hem och åt färska bär och melon. Det känns rätt lyxigt att kunna äta hur mycket färska bär som helst här. Hemma är det rätt dyrt men här är det väldigt billigt den här tiden på året.
 
 
När Víctor kom hem var jag redo för middag. Vi hade bestämt oss för att äta på KFC. Jag ville testa det innan jag åker hem eftersom jag aldrig ätit där. Jag måste säga att jag blev lite besviken. Vi kunde lika gärna ha beställt en kycklingburgare på McDonalds. Dessutom var den burgare jag beställde så stark att jag blev tvungen att byta med Víctor.
 
 
Efter maten promenerade vi runt lite istället för att gå raka vägen hem.
 
 
Vi var hemma igen vid nio och gick och la oss tidigt. Nu är det dags att ta tag i den här dagen!

Kommentarer
Postat av: fraudfeeler

Kul med alla bilder.
Ska vi skajpa nåt' eller??
Har du fixat en ersättningstelefon?

2013-04-03 @ 21:05:37
URL: http://feelinglikeafraud.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0