Dag 3

Klocan är 20.30 i Shanghai och vi har intagit chill-mode. Víctor sitter och leker med sin nya kindle som kom idag och jag tänkte passa på att uppdatera bloggen.
 
Imorse fick vi ställa väckaren efersom Víctor jobbar. När det var dags att gå upp hade jag redan vaknat några gånger av mardrömmar om att jag tappat bort min mobil (så det blev ju inte så mycket bättre av att vakna...). I en av drömmarna hade jag iaf en iPad mini som jag kunde spela pokemon på att trösta mig med. Med gemensamma krafter fixade vi i orning frukost:
 
 
 
Jag hängde med Víctor när han gick till jobbet för att köpa mig en kaffe. Idag blev det en budgetvariant från Burger King. Helt OK kaffe som jag intog i solen sittandes på en parkbänk. Sedan fick jag underhålla mig själv hemma ett tag. Jag tog bland annat en liten powernap på 20 min eftersom jag inte hunnit sova ikapp den tid jag missade under resan utan snarare gått mer back sedan jag kom. Till lunch hade Víctor beställt tacokryddad köttfärs så jag hade det klart när han kom hem på rast:
 
 
 
När Víctor gick tillbaka till jobbet så chillade jag och läste lite. Senare på eftermiddagen bestämde jag mig för att det var dags för lite underhållsträning i min vilovecka. Jag bytte om, snörade på mig löparskorna och begav mig ut i statstumultet. Min plan var att springa bort till den park vi var i lördags för att jogga runt lite där. Jag joggade bort till parken vilket gick förvånansvärt bra med tanke på allt folk och all trafik men när jag kom fram kom jag på att jag glömt att ta med mig de två yuan det kostar i inträde. Då blev jag less och vände om hem. När jag kom hem igen gjorde jag istället styrkeövningar. jag använde bland annat två halvfulla vattendunkar som vikter ;) Det får bli ett nytt försök på parklöpning imorgon istället. Efter avklarad träning duschade jag och gjorde mig i ordning för att möta upp med Víctor. Vi gick till en billig koreansk restaurang (35 spänn/person) med god mat:
 
 
Nu sitter vi här i sofan och ska kolla på Game of Thrones innan sängdags. God kväll på er!
 

Kommentarer
Postat av: fraudfeeler

Sååå, tråkigt med telefonen. Hur får jag nu kontakt med dig??

2013-04-01 @ 15:16:14
URL: http://feelinglikeafraud.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0