Vårt område

Det har inte blivit så många bilder upplagda på bloggen och det beror på att vi inte tagit så mycket bilder. Jag har nu bestämt mig för att bli bättre på det och jag tänkte starta idag med att lägga upp några bilder från området där vi bor.
 
Yanping Rd korsar vår gata.
 
Yanping Rd.
 
Vår gata. Kangding Rd.
 
Vårt hus.
 
Det finns flera restauranger i vårt hus.
 
1033 Kangding rd. Det är här vi bor.
 
Vi bor på våning 8 av kanske 22.
 
Utsikten från vår lägenhet.
 
Vid ett senare tillfälle ska jag ta bilder från lägenheten och lägga upp. För övrigt har det varit en lugn dag idag. Jag tränade på förmiddagen, åt lunch på Wagas, storhandlade, tvättade pratade med Sanna på skype (!) och slappade. På Wagas lyckades jag för övrigt logga in på facebook med hjälp av en VPN! Har dock inte lyckats få det att funka hemma så jag antar att jag får gå till café med internet eller universitetet för att kolla läget på facebook. Kändes väldigt skönt att få se och läsa lite om vad som händer hemma i Sverige. Grattis Emilie som äntligen fått logga in på facebook efter snart en månad av att varit blockerad. Grattis också till Ellen och Frida som fyller 17 år idag!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Alltid kul med bilder. Bostaden ser ju ny och fräsch ut. Vad bor det för folk där? Studenter, unga, gamla, barnfamiljer? Husen man ser från ditt fönster (de höga) är det bostäder eller kontor?

2012-09-22 @ 14:53:38
Postat av: Torbjörn

Äh, mamma har varit på min dator igen, ser jag. Ha ha

2012-09-22 @ 14:54:58
Postat av: Sanna

Häftiga bilder! Nästa gång får vi se till att prata lite längre, var iaf kul att prata en stund! Ta hand om dig! Kram!

2012-09-22 @ 17:16:19
Postat av: Mamma

JAg uppskattade ditt samtal i morse. mammor är lite blödiga...

2012-09-22 @ 20:06:09
URL: http://feelinglikeafraud.blogg.se
Postat av: Mormor

Hej Emelie,Jag är härr i Umeå och firar ELLEN OCH FRIDA, Vi har varit i stan idag och shoppat. Gick inte så bra, allt är ungefär som vanligt. Med krämpor och lite roliga grejor emelln åt. Hoppas att det går bra för dig när Viktor är borta.Ha det så bra.
Hälsningar mormor.

Svar: Hej mormor! Vad kul att du tittar till min blogg! Hur länge stannar du i Umeå?
emilieochvictor.blogg.se

2012-09-22 @ 20:20:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0