mindre än två månader

Jag sitter här och tittar igenom de dokument som Fudan skcikat till mig. Jag inte säga att jag förstår särskilt mycket. Det mesta är på kinesiska. Anledningen till att jag tog fram dem in the first place var att tänkte försöka luska ut hur jag ska ansöka om viusm. Jag har fått två förtryckta ansökningsblanketter från Fudan men jag vet inte vilken jag ska använda. De ser lite olika ut men båda har all min personinformation redan ditskriven. Det som i nuläget oroar mig mest är att på båda står det att jag ansöker om visum perioden 2012-09 till 2013-01. Jag och Víctor har ju bokat biljetter den 22 augusti och jag undrar om det kommer bli problem med det. Nåväl, jag får klura på det där mer vid ett senare tillfälle. Helst vill jag dock skicka in alla papper nästa vecka. Imorgon flyttar Víctor in och med anledning av det har jag börjat packa ner lite grejer i flyttkartonger (mest kläder) som jag ska bära ner i förrådet. Jag har också fått godkännande om att hyra ut lägenheten i andra hand och kusin Linda ska komma hit på söndag och titta lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0