Uppdatering

Fredag idag. Helgen blir förmodligen roligare än förra då vi var sjuka. Vi har haft lite problem här i Kina med bortappad plånbok bland annat. Vi har iaf lyckats hitta en ny lägenhet och Víctor har skrivit kontrakt. Lägenheten ligger precis intill hans jobb, ca 5-10 min gångavstånd. Vi flyttar dit dagarna mellan jul och nyår. Jag har inte så mycket annat att säga utan tänkte istället lägga upp några bilder.
 
Lite juldekorationer utanför Víctors jobb.
 
Våra egna juldekorationer.
 
Kinesisk mat...
 
 

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej! Kul att läsa alla nya inlägg! Eftersom ni ska flytta till ny lägenhet undrar jag, hur länge ska ni vara kvar? Kommer du inte hem snart? :) Vi åker till Norge imorrn för att fira jul som vanligt :)
God Jul och Gott Nytt År! och många kramar! :)

Svar: Hej Linda!! Jag åker hem i januari men Víctor ska stanna till december nästa år. Den lägenhet vi har nu bli för dyr för honom ensam. Därför flyttar han till en ny :) God jul i efterskott och gott nytt år i förskott! :D
emilieochvictor.blogg.se

2012-12-21 @ 13:32:56
Postat av: Sanna

Kul att du skriver nu igen, blir glad varje gång det finns nya inlägg! :) här i trollis har vi riktigt juligt med snö tom fast jag jobbar det mesta av julen! Hoppas att ni får en riktigt bra jul så hoppas jag att vi hörs snart! Kramar

2012-12-22 @ 06:33:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0