Massage

I söndags var vi på massage! Vi valde 60 minuters helkroppsmassage. För mig var det helt underbart! För Vícitor var det tydligen väldigt plågsamt.. Vi hade valt samma sorts massage men tjejen som masserade mig tog det väldigt lugnt och jag njöt hela tiden. För Víctor var det 60 minuter av smärta. Bland annat stod hon tydligen med fötterna på hans rygg och använde sina knän och hela sin tyngd för att massera honom. Han beskrev det som att han trodde att hennes fingrar skulle gå igenom hans kranium när hon masserade hans huvud. Vi höll till i samma rum och jag hörde honom säga "aj" några gånger. Han sa att han till och med blev tårögd vid något tillfälle.
 
Vi hade tänkt göra om det nu till helgen men Victor har åkt på en förkylning så vi får väl se. Nu är jag dock lite orolig att samma sak som hände honom händer mig.
 
Några bilder (ni får ursäkta den usla kvaliteten):
 

Kommentarer
Postat av: FraudFeeler

Men får man inte säga om man tycker det är obehagligt?? Det tycker jag man ska göra!

2012-12-13 @ 22:53:13
URL: http://feelinglikeafraud.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0