2a advent

Söndag, andra advent och sista dagen på helgen innan det är dags för en ny arbetsvecka som hemmafru. Tänkte nu ge mig på en liten sammanfattning av helgen hittills.
 
Fredag:
 
Morgonen inleddes med lite tvätt...
 
På eftermiddagen blev det en cappuccino på café..
 
På kvällen blev det en romantisk middag.
 
Däremellan hann jag även med att handla mat, se några avsnitt av olika tv-serier och springa på gymmet.
 
Lördag:
 
Lördagen startades på bästa sätt; sovmorgon och brunch.
 
På eftermiddagen/kvällen dorg vi till ett välkomstparty som anordnats åt Víctor. Partyt innehöll dumplings-workshop, sång, dans och mingel. Efteråt följde vi med till en bar ett tag innan vi tog en taxi hem.
 
Just nu hänger vi hemma en stund. Víctor fixar med disken och jag salppar framför datorn. Om ett tag ska jag gå en sväng till gymmet och efter lunch har vi tänkt gå och testa på ett av massageställena här i trakten.Ikväll ska vi gå lite i affärer och shoppa kläder till Víctor.

Kommentarer
Postat av: FraudFeeler

Skypar du aldrig nu förtiden?
Jag är uppkopplad jämt, för att få säga hej :-(

2012-12-11 @ 15:35:59
URL: http://feelinglikeafraud.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0