Spanien

Nu är jag på plats i Spanien. För tillfället befinner jag mig hemma hos Víctors bror. Vi är här för att låna internet ovh kolla upp lite grejer inför avresan på onsdag.
 
Jag kom till Spanien i torsdagskväll. På flygplatsen blev jag hämtad av Víctor och hans föräldrar. Därifrån tog vi bilen till Alcocer och ders hus där. Då drack vi champagne och åt jamón :D Fredagen spenderades i Alcocer med Víctors brorsbarn, Esteban och Maria. Vi badade i poolen, spelade tennis och åt god mat. På kvällen åkte vi till Guadalajara för att spendera kvällen med Víctors bror, hans fru och deras vänner. Igår spenderade vi dagen tillsamans med Víctors syskon och deras vänner. Idag ska vi åka till Alcalá och på måndag åker vi tillbaka till Alcocer efter att ha bott tre nätter här i Guadalajara i Víctors föräldrars lägenhet.
 
Nu lägger jag upp lite bilder. 
 
 

Kommentarer
Postat av: FraudFeeler

Härligt med så mycket bilder!
Tennis och bad, inte riktigt aktuellt här :-(

2012-08-19 @ 12:08:01
URL: http://feelinglikeafraud.blogg.se
Postat av: Eeg

Víctors syskonbarn var ju jättesöta!

2012-08-19 @ 18:59:48
Postat av: Anonym

Vilket äventyr det blir! Ha det bäst :D Kraaaam jag saknar dig redan nu!

2012-08-19 @ 23:27:07
Postat av: Linda

Anonym? = Linda B :)

2012-08-19 @ 23:28:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0