Snart dags för avresa

På torsdag åker jag till Spanien och onsdag nästa vecka åker vi till Shanghai! Just nu är jag mitt uppe i packning och städning. Imorgon ska jag bära ner alla grejer till förrådet, flyttstäda och bege mig till Holmsund för att sova sista natten där. Jag kan inte säga att jag känner mig nervös, orolig, taggad eller något annat för den delen. Om något känner jag mig lite stressad över allt jag måste göra innan jag kan åka. Det klart, tänker jag på det hela så känns det lite sjukt men jag tror ändå att jag inte riktigt förstår. Nästa gång jag skriver blir antingen i Spanien eller Shanghai!

Kommentarer
Postat av: fraudfeeler

Äntligen! Så här sällan får du inte uppdatera när ni kommit fram!!

2012-08-15 @ 18:34:27
URL: http://feelinglikeafraud.blogg.se
Postat av: Sanna

Det kommer säkert vara rätt sjukt när du är där men det kommer bli så grymt bra och coolt och häftigt och kul och ja, bra helt enkelt! Jag kommer följa bloggen slaviskt, uppdatera mycket! Kram och trevlig resa!

2012-08-15 @ 22:00:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0